Zszywacze
(2)Zszywacz
- Nr katalogowy: 985201
Zszywacz
- Nr katalogowy: 711733
Zszywacz
Zszywacz
Zszywacze biurowe służą do łączenia arkuszy papieru za pomocą metalowych drucików wygiętych w kształt litery „U” — zszywek. Mechanizm polega na wbiciu drucika w papier i zaciśnięciu go w taki sposób, aby kartki były ze sobą mocno ściśnięte. Małe zszywacze mogą spiąć kilka kartek, natomiast profesjonalne modele łączą ze sobą nawet 250 kartek, co znacznie ułatwia i przyspiesza wykonywanie obowiązków biurowych.
Zszywacze znajdują się w niemal każdym biurze. Zależnie od budowy i sposobu działania można wyróżnić kilka podstawowych rodzajów.
Zszywacze elektryczne
Zapewniają wydajną i nieprzerwaną pracę dzięki zastosowaniu kartridża o pojemności kilku tysięcy zszywek. Niektóre modele wyposażone są w funkcję wykrywania papieru i automatycznie zszywają kartki. Zszywacze elektryczne oferują kilka technik zszywania: zamknięte, otwarte, płaskie, tapicerskie.
Zszywacze długoramienne
Znane także jako duże zszywacze biurowe. Najczęściej wykorzystywane są do spinania dużej liczby kartek. Większość modeli ma regulator pozycji zszywania, aby zapewnić precyzyjne zszywanie arkuszy o dużych wymiarach.
Zszywacze obrotowe
Wyróżniają się mocnym korpusem i metalowym mechanizmem. Dzięki zastosowaniu głowicy obrotowej gwarantują komfortową pracę przez długi czas. Umożliwiają zszywanie notesów, zeszytów i broszur.
Zszywacze nożycowe
Inaczej zszywacze ręczne. Wyróżniają się ergonomicznym kształtem i mechanizmem nożycowym zapewniającymi wygodne zszywanie nawet kartek o dużych wymiarach.
Minizszywacze
Minizszywacze dostępne są w wielu kolorach, często są używane w szkołach przez dzieci. Większość z nich wyposażona jest w ergonomiczną i antypoślizgową rękojeść.
Polecamy zakup naszych produktów u partnerów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. Nasi partnerzy doradzą w wyborze najlepszych urządzeń biurowych.
Znajdź punkt sprzedażyKorzystaj z panelu dilera, w którym udostępniamy informacje dot. naszego asortymentu, warunki sprzedaży oraz materiały marketingowe.
Zaloguj się