+48 32 420 11 11

pon. - pt.: 08:00 - 16:00

Blog

Zapraszamy na nasz blog poświęcony tematom takim jak organizacja pracy i przestrzeń biurowa. Skorzystaj z porad ekspertów, którzy podpowiadają, jak zwiększyć efektywność pracy dzięki wykorzystaniu odpowiednich sprzętów biurowych. Prezentujemy najnowsze rozwiązania w zakresie organizacji przestrzeni biurowej, inspirujące do tworzenia nowoczesnego i komfortowego miejsca pracy.

 

Dlaczego warto kupić niszczarkę do domu?

Sterty dokumentów zalegające w szufladach często zawierają dane, które mogą posłużyć m.in. do kradzieży tożsamości. Wyrzucone bez uprzedniego zniszczenia wyciągi bankowe, pisma urzędowe czy kopie umów to wprost idealny wektor ataku dla przestępców. Sprawdź, dlaczego – oraz w jakich przypadkach – warto zastanowić się nad zakupem niszczarki osobistej do domu.

czytaj całość

Zszywacz, spinacz, bindownica – jak najlepiej spiąć dokumenty?

W codziennej pracy liczą się wygoda, przejrzystość i to, żeby ważne dokumenty nie zgubiły się w stosie innych kartek. No właśnie – w jaki sposób najlepiej je spiąć? Zszywaczem, spinaczem, a może za pomocą bindownicy? Sprawdź, co najlepiej odpowie na twoje potrzeby.

czytaj całość

Jak nacinarka do kartonów zmienia podejście do pakowania?

Rynek pakowania zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Firmy stawiają na nowoczesne metody pakowania, co pomaga lepiej zabezpieczać towary i jednocześnie zadbać o środowisko. Jednym z praktycznych urządzeń, które wspiera ten trend, jest nacinarka do kartonów.

czytaj całość

Jakie są rodzaje papieru?

Format i kolor to dopiero początek – rzeczywistą jakość i przydatność papieru w konkretnych dziedzinach określa znacznie więcej cech. Parametry techniczne oraz sposób wykończenia wpływają na jego wygląd, zachowanie podczas druku, a także wygodę użytkowania. W tym artykule przedstawimy najważniejsze kryteria podziału papieru na konkretne rodzaje oraz obszary, w jakich można je wykorzystać.

czytaj całość

Laminowanie dokumentów krok po kroku – wszystko o laminacji

Laminowanie to jedna z najlepszych metod na zabezpieczenie dokumentów i nadanie im estetycznego wyglądu. Sprawdź, jak laminować papier, jakie są rodzaje folii do laminowania, jak laminować pomoce dydaktyczne – i wiele więcej!

czytaj całość

Niszczarki do papieru w erze cyfrowej – czy nadal są potrzebne?

Cyfryzacja zmienia sposób obiegu dokumentów, jednak w żadnym wypadku nie oznacza końca papieru. W dalszym ciągu duża część wrażliwych danych jest zbyt poufna, by móc trafić do chmury. Sprawdź, jak dziś wygląda skala wykorzystywania papieru w firmach i urzędach oraz dlaczego niszczarki przez jeszcze długie lata nie znikną z listy niezbędnych urządzeń biurowych.

czytaj całość

OPUS na targach Drupa 2024

Jako jedni z liderów w dziedzinie urządzeń do biur jesteśmy obecni na ważnych wydarzeniach branżowych. Zapraszamy na krótką relację z targów Drupa 2024 – największych targów przemysłu poligraficznego na świecie!

czytaj całość

Co można laminować? 10 inspiracji

Szczególnie ważne dokumenty, codziennie używane materiały czy kreatywne projekty – laminowanie potrafi znacząco wydłużyć żywotność i poprawić estetykę ich wszystkich. To prosty sposób na ochronę przed wilgocią, zabrudzeniem czy zniszczeniem, a jego zastosowanie wykracza poza standardowe firmowe wydruki. Oto 10 rzeczy, które warto w ten sposób zabezpieczyć, by nadać im nie tylko trwałość, ale także profesjonalny wygląd.  

czytaj całość

Woda filtrowana czy z kranu?

Czy woda filtrowana jest lepsza do picia niż woda z kranu? W artykule rozwiewamy wątpliwości i podpowiadamy, które rozwiązanie najlepiej będzie odpowiadało Twoim potrzebom.

czytaj całość

10 pomysłów na ekologiczne biuro

Codzienne funkcjonowanie w przestrzeniach biurowych – jak każda ludzka działalność – znacząco wpływa na środowisko naturalne. Proste zmiany w organizacji pracy oraz wykorzystywanych zasobach mogą przynieść realne korzyści zarówno dla planety, jak i budżetu firmy. Oto 10 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci uczynić Twoje biuro bardziej przyjaznym dla natury.

czytaj całość

Jak zaprogramować sejf elektroniczny OPUS Safe Guard PS 4 digi?

OPUS Safe Guard PS 4 digi to niezawodny sejf, który pomaga chronić cenne przedmioty w domu lub biurze. Elektroniczny system otwierania i opcja ręcznego dostępu zapewniają wygodne użytkowanie i bezpieczeństwo w awaryjnych sytuacjach. Z tego artykułu dowiesz się krok po kroku, jak korzystać z urządzenia.

czytaj całość

Niszczarki z godłem jakości

Cena, parametry i jakość produktu to kluczowe cechy, którymi kierujemy się podczas zakupu sprzętu. Dowiedz się, dlaczego warto zwracać uwagę także na produkty, którym przyznano branżowe wyróżnienia, na przykładzie niszczarek OPUS – wielokrotnego laureata nagrody Konsumencki Lider Jakości! 

czytaj całość

Dystrybutory wody z odwróconą osmozą - jak wybrać?

Sprawdź, dlaczego dystrybutory wody z odwróconą osmozą to najlepszy wybór. Pokazujemy różnice pomiędzy poszczególnymi modelami i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy model.

czytaj całość

Co zrobić ze zużytymi kartonami?

Konieczność wygospodarowania miejsca magazynowego na zużyte kartony i czas potrzebny na ich utylizację to wyzwania wielu firm produkcyjnych i handlowych. Opcja ponownego wykorzystania zużytych kartonów jako wypełniaczy do paczek to oszczędności i ekologia. Sprawdź, dlaczego opłaca się zainwestować w nacinarkę do kartonów, a także na co zwrócić uwagę przy wyborze nacinarki.

czytaj całość

Oczyszczanie powietrza w biurze – czy jest potrzebne?

Oczyszczanie powietrza w biurze jest tak samo ważne jak w domu. W pracy spędzamy bowiem większą część dnia, często w zamkniętych pomieszczeniach. Jakość powietrza, którym oddychamy w biurze, może znacząco wpływać na nasze zdrowie i samopoczucie. Sprawdź, jakie korzyści przynosi oczyszczanie powietrza w miejscu pracy oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie urządzenia.

czytaj całość

Elektrośmieci w pracy biurowej – fakty, statystyki, utylizacja

Góry zużytego sprzętu elektronicznego rosną szybciej, niż jesteśmy w stanie je przetworzyć. Rocznie na całym świecie generuje się ponad 60 milionów ton elektrośmieci i liczba ta stale rośnie. Sprawdź najważniejsze informacje i statystyki związane z elektroodpadami w ujęciu globalnym i krajowym, a także z ich utylizacją i związanymi z nimi problemami w sektorze biurowym.

czytaj całość

6 sposobów na to, jak przyspieszyć pakowanie paczek

Szybka dostawa zamówionych towarów ma bezpośredni wpływ na zadowolenie klienta. Im sprawniej przygotowujemy przesyłki, tym większy dzienny obrót jesteśmy w stanie wygenerować – z dodatkową korzyścią dla klienta, który liczy na jak najszybsze otrzymanie zamówienia. Poznaj skuteczne sposoby na szybkie pakowanie przesyłek, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność pracy.

czytaj całość

Niszczarka w ramie obrazu – historia ,,Dziewczynki z balonkiem” Banksy’ego

W chwili gdy młotek w domu aukcyjnym opadł, kończąc licytację obrazu Banksy'ego „Dziewczynka z balonikiem", nikt nie spodziewał się tego, co wydarzyło się w następnych sekundach. Dzieło sztuki na oczach zszokowanej publiczności zostało… zniszczone przez ukrytą w ramie niszczarkę. Zapraszamy do przeczytania artykułu, który przedstawia szczegóły całej historii – jednej z najważniejszych we współczesnej sztuce. 

czytaj całość

Oczyszczacze IDEAL – Twoje wsparcie w sezonie smogowym

Mimo podejmowanych kroków i coraz ostrzejszych przepisów stan powietrza w sezonie grzewczym w naszym kraju wciąż pozostawia wiele do życzenia. Rosnąca świadomość społeczna w tej kwestii przekłada się jednak na niesłabnącą popularność oczyszczaczy. Dowiedz się, jak sprawdzają się modele oferowane przez jednego z absolutnych liderów rynku – niemiecką markę IDEAL.

czytaj całość

Formaty papieru A, B, C – jakie są wymiary kartek?

Podczas robienia zakupów papierniczych każdy z nas podejmuje wiele ważnych decyzji, które na pozór mogą wydawać się łatwe i błahe. Nie zawsze jednak tak jest – okazuje się, że nawet kupno zwykłego zeszytu bywa kłopotliwe, ponieważ nie zawsze wiemy, czego tak naprawdę nam potrzeba i co będzie dla nas najpraktyczniejsze. Zazwyczaj w przypadku tego typu artykułów wyjściowymi pytaniami są: Jakiego rozmiaru potrzebuję? Czy ten notes zmieści mi się do torby bądź plecaka? Czy taki format będzie wygodny? Te kwestie mogą przytłaczać. Jeśli jednak lubisz ułatwiać sobie życie i dowiadywać się nowych rzeczy – zapraszamy do lektury poniższego artykułu, w którym znajdziesz przydatne informacje o formatach papieru: jak powstają, jakie mają wymiary i do czego służą.

czytaj całość

Zrównoważone niszczenie dokumentów

Gospodarowanie odpadami w sposób zgodny z prawem jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Ma to szczególne znaczenie w kontekście dokumentacji zawierającej dane wrażliwe z punktu widzenia firmy. Dowiedz się, jak podejść do tej kwestii z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i neutralności dla środowiska.

czytaj całość

Jak niszczyć dyski twarde?

Chciałbyś mieć możliwość szybkiego niszczenia nośników danych? Zakup własnej niszczarki do dysków twardych będzie strzałem w dziesiątkę! Wybierz urządzenie, które zapewnia nieodwracalne fizyczne zniszczenie nośnika. Przekonaj się, że niszczenie dysków twardych w firmie może być tanie i wygodne!

czytaj całość

Złocenie i tłoczenie na wyrobach skórzanych

Przekonaj się, że wykonanie nadruku lub złocenia na produktach skórzanych może być łatwe i efektowne. Poznaj urządzenie do złocenia i tłoczenia do zadań specjalnych!

czytaj całość

Złocenie z wykorzystaniem folii do złoceń

Złocenie jest sztuką zdobnictwa, dzięki której można nadać wyjątkowej elegancji każdemu projektowi. W niniejszym poradniku zgłębiamy tajniki folii używanych do tego procesu. Przedstawiamy najpopularniejsze metody złocenia, różnice między nimi, a także inne wskazówki, które pomogą Ci osiągnąć perfekcyjny efekt.  

czytaj całość
z 3