+48 32 420 11 11

pon. - pt.: 08:00 - 16:00

Blog

Zapraszamy na nasz blog poświęcony tematom takim jak organizacja pracy i przestrzeń biurowa. Skorzystaj z porad ekspertów, którzy podpowiadają, jak zwiększyć efektywność pracy dzięki wykorzystaniu odpowiednich sprzętów biurowych. Prezentujemy najnowsze rozwiązania w zakresie organizacji przestrzeni biurowej, inspirujące do tworzenia nowoczesnego i komfortowego miejsca pracy.

 

Laminowanie dokumentów krok po kroku – wszystko o laminacji

Laminowanie to jedna z najlepszych metod na zabezpieczenie dokumentów i nadanie im estetycznego wyglądu. Sprawdź, jak laminować papier, jakie są rodzaje folii do laminowania, jak laminować pomoce dydaktyczne – i wiele więcej!

czytaj całość

Niszczarki do papieru w erze cyfrowej – czy nadal są potrzebne?

Cyfryzacja zmienia sposób obiegu dokumentów, jednak w żadnym wypadku nie oznacza końca papieru. W dalszym ciągu duża część wrażliwych danych jest zbyt poufna, by móc trafić do chmury. Sprawdź, jak dziś wygląda skala wykorzystywania papieru w firmach i urzędach oraz dlaczego niszczarki przez jeszcze długie lata nie znikną z listy niezbędnych urządzeń biurowych.

czytaj całość

OPUS na targach Drupa 2024

Jako jedni z liderów w dziedzinie urządzeń do biur jesteśmy obecni na ważnych wydarzeniach branżowych. Zapraszamy na krótką relację z targów Drupa 2024 – największych targów przemysłu poligraficznego na świecie!

czytaj całość

Co można laminować? 10 inspiracji

Szczególnie ważne dokumenty, codziennie używane materiały czy kreatywne projekty – laminowanie potrafi znacząco wydłużyć żywotność i poprawić estetykę ich wszystkich. To prosty sposób na ochronę przed wilgocią, zabrudzeniem czy zniszczeniem, a jego zastosowanie wykracza poza standardowe firmowe wydruki. Oto 10 rzeczy, które warto w ten sposób zabezpieczyć, by nadać im nie tylko trwałość, ale także profesjonalny wygląd.  

czytaj całość

Woda filtrowana czy z kranu?

Czy woda filtrowana jest lepsza do picia niż woda z kranu? W artykule rozwiewamy wątpliwości i podpowiadamy, które rozwiązanie najlepiej będzie odpowiadało Twoim potrzebom.

czytaj całość

10 pomysłów na ekologiczne biuro

Codzienne funkcjonowanie w przestrzeniach biurowych – jak każda ludzka działalność – znacząco wpływa na środowisko naturalne. Proste zmiany w organizacji pracy oraz wykorzystywanych zasobach mogą przynieść realne korzyści zarówno dla planety, jak i budżetu firmy. Oto 10 sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci uczynić Twoje biuro bardziej przyjaznym dla natury.

czytaj całość

Jak zaprogramować sejf elektroniczny OPUS Safe Guard PS 4 digi?

OPUS Safe Guard PS 4 digi to niezawodny sejf, który pomaga chronić cenne przedmioty w domu lub biurze. Elektroniczny system otwierania i opcja ręcznego dostępu zapewniają wygodne użytkowanie i bezpieczeństwo w awaryjnych sytuacjach. Z tego artykułu dowiesz się krok po kroku, jak korzystać z urządzenia.

czytaj całość

Niszczarki z godłem jakości

Cena, parametry i jakość produktu to kluczowe cechy, którymi kierujemy się podczas zakupu sprzętu. Dowiedz się, dlaczego warto zwracać uwagę także na produkty, którym przyznano branżowe wyróżnienia, na przykładzie niszczarek OPUS – wielokrotnego laureata nagrody Konsumencki Lider Jakości! 

czytaj całość

Dystrybutory wody z odwróconą osmozą - jak wybrać?

Sprawdź, dlaczego dystrybutory wody z odwróconą osmozą to najlepszy wybór. Pokazujemy różnice pomiędzy poszczególnymi modelami i podpowiadamy, jak wybrać najlepszy model.

czytaj całość

Co zrobić ze zużytymi kartonami?

Konieczność wygospodarowania miejsca magazynowego na zużyte kartony i czas potrzebny na ich utylizację to wyzwania wielu firm produkcyjnych i handlowych. Opcja ponownego wykorzystania zużytych kartonów jako wypełniaczy do paczek to oszczędności i ekologia. Sprawdź, dlaczego opłaca się zainwestować w nacinarkę do kartonów, a także na co zwrócić uwagę przy wyborze nacinarki.

czytaj całość

Oczyszczanie powietrza w biurze – czy jest potrzebne?

Oczyszczanie powietrza w biurze jest tak samo ważne jak w domu. W pracy spędzamy bowiem większą część dnia, często w zamkniętych pomieszczeniach. Jakość powietrza, którym oddychamy w biurze, może znacząco wpływać na nasze zdrowie i samopoczucie. Sprawdź, jakie korzyści przynosi oczyszczanie powietrza w miejscu pracy oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie urządzenia.

czytaj całość

Elektrośmieci w pracy biurowej – fakty, statystyki, utylizacja

Góry zużytego sprzętu elektronicznego rosną szybciej, niż jesteśmy w stanie je przetworzyć. Rocznie na całym świecie generuje się ponad 60 milionów ton elektrośmieci i liczba ta stale rośnie. Sprawdź najważniejsze informacje i statystyki związane z elektroodpadami w ujęciu globalnym i krajowym, a także z ich utylizacją i związanymi z nimi problemami w sektorze biurowym.

czytaj całość

6 sposobów na to, jak przyspieszyć pakowanie paczek

Szybka dostawa zamówionych towarów ma bezpośredni wpływ na zadowolenie klienta. Im sprawniej przygotowujemy przesyłki, tym większy dzienny obrót jesteśmy w stanie wygenerować – z dodatkową korzyścią dla klienta, który liczy na jak najszybsze otrzymanie zamówienia. Poznaj skuteczne sposoby na szybkie pakowanie przesyłek, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność pracy.

czytaj całość

Niszczarka w ramie obrazu – historia ,,Dziewczynki z balonkiem” Banksy’ego

W chwili gdy młotek w domu aukcyjnym opadł, kończąc licytację obrazu Banksy'ego „Dziewczynka z balonikiem", nikt nie spodziewał się tego, co wydarzyło się w następnych sekundach. Dzieło sztuki na oczach zszokowanej publiczności zostało… zniszczone przez ukrytą w ramie niszczarkę. Zapraszamy do przeczytania artykułu, który przedstawia szczegóły całej historii – jednej z najważniejszych we współczesnej sztuce. 

czytaj całość

Oczyszczacze IDEAL – Twoje wsparcie w sezonie smogowym

Mimo podejmowanych kroków i coraz ostrzejszych przepisów stan powietrza w sezonie grzewczym w naszym kraju wciąż pozostawia wiele do życzenia. Rosnąca świadomość społeczna w tej kwestii przekłada się jednak na niesłabnącą popularność oczyszczaczy. Dowiedz się, jak sprawdzają się modele oferowane przez jednego z absolutnych liderów rynku – niemiecką markę IDEAL.

czytaj całość

Formaty papieru A, B, C – jakie są wymiary kartek?

Podczas robienia zakupów papierniczych każdy z nas podejmuje wiele ważnych decyzji, które na pozór mogą wydawać się łatwe i błahe. Nie zawsze jednak tak jest – okazuje się, że nawet kupno zwykłego zeszytu bywa kłopotliwe, ponieważ nie zawsze wiemy, czego tak naprawdę nam potrzeba i co będzie dla nas najpraktyczniejsze. Zazwyczaj w przypadku tego typu artykułów wyjściowymi pytaniami są: Jakiego rozmiaru potrzebuję? Czy ten notes zmieści mi się do torby bądź plecaka? Czy taki format będzie wygodny? Te kwestie mogą przytłaczać. Jeśli jednak lubisz ułatwiać sobie życie i dowiadywać się nowych rzeczy – zapraszamy do lektury poniższego artykułu, w którym znajdziesz przydatne informacje o formatach papieru: jak powstają, jakie mają wymiary i do czego służą.

czytaj całość

Zrównoważone niszczenie dokumentów

Gospodarowanie odpadami w sposób zgodny z prawem jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Ma to szczególne znaczenie w kontekście dokumentacji zawierającej dane wrażliwe z punktu widzenia firmy. Dowiedz się, jak podejść do tej kwestii z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i neutralności dla środowiska.

czytaj całość

Jak niszczyć dyski twarde?

Chciałbyś mieć możliwość szybkiego niszczenia nośników danych? Zakup własnej niszczarki do dysków twardych będzie strzałem w dziesiątkę! Wybierz urządzenie, które zapewnia nieodwracalne fizyczne zniszczenie nośnika. Przekonaj się, że niszczenie dysków twardych w firmie może być tanie i wygodne!

czytaj całość

Złocenie i tłoczenie na wyrobach skórzanych

Przekonaj się, że wykonanie nadruku lub złocenia na produktach skórzanych może być łatwe i efektowne. Poznaj urządzenie do złocenia i tłoczenia do zadań specjalnych!

czytaj całość

Złocenie z wykorzystaniem folii do złoceń

Złocenie jest sztuką zdobnictwa, dzięki której można nadać wyjątkowej elegancji każdemu projektowi. W niniejszym poradniku zgłębiamy tajniki folii używanych do tego procesu. Przedstawiamy najpopularniejsze metody złocenia, różnice między nimi, a także inne wskazówki, które pomogą Ci osiągnąć perfekcyjny efekt.  

czytaj całość

10 zastosowań papierów ozdobnych

Wizytówki, certyfikaty, ulotki i dyplomy to tylko przykładowe zastosowania papieru ozdobnego. Dzięki różnorodnej teksturze, kolorom i wzorom papier ozdobny możemy użyć do wielu kreatywnych projektów, by uzyskać elegancki i atrakcyjny wygląd tworzonych dekoracji. Sprawdź, do czego jeszcze możesz go wykorzystać.

czytaj całość

Jeden cal - ile to centymetrów?

Choć na co dzień posługujemy się raczej dobrze znanym nam układem jednostek miar (układ SI – fr. Système international d’unités, Międzynarodowy Układ Jednostek Miar), to znaczy wyrażamy długość za pomocą metrów, ciężar za pomocą kilogramów itd., to w wielu przypadkach możemy spotkać się z jednostkami takimi jak cale czy stopy, które nie są dla nas tak oczywiste. W calach wyrażane są często: przekątne ekranów, średnice rur, wymiary opon rowerowych czy rozmiary felg samochodowych. Ale czym właściwie jest ta jednostka i ile cm to jeden cal? Odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule.

czytaj całość

Dystrybutory i filtry do wody z funkcją mineralizacji – czy warto?

Przy wyborze dystrybutora wody do picia często zwracamy uwagę na dostępność opcji mineralizacji. Opisujemy, czym charakteryzują się minerały występujące w wodzie, a także w jakich ilościach powinniśmy je spożywać. Dowiedz się, jak wybrać filtr lub dystrybutor, który poda Ci wodę o idealnym stężeniu tych mikroskładników.

czytaj całość

10 powodów, dla których warto bindować dokumenty

Bindowanie to jeden z najczęściej stosowanych sposobów oprawiania dokumentów. Chroni je przed uszkodzeniami, a także zapewnia estetyczny i profesjonalny wygląd. Poznaj 10 powodów, dla których warto bindować dokumenty.

czytaj całość
z 3