+48 32 420 11 11

pon. - pt.: 08:00 - 16:00

Przeglądy, serwis gwarancyjny,
naprawy pogwarancyjne

Przeglądy, serwis gwarancyjny, naprawa pogwarancyjne

Firma OPUS jest Wyłącznym Autoryzowanym Serwisem marek:

Ideal - logo
Coway - logo
Opus - logo
Eba - logo
Airfree - logo
Zębatki

Zgłoszenie naprawy

Skorzystaj z formularza, aby zgłosić zaistniały problem w działaniu Twojego urządzenia.

Po jego wysłaniu otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia serwisowego na wskazany adres e-mail.

Wyślij zgłoszenie naprawy

 

Serwis Obsługa Klienta

tel.: 32 42 01 255

czynny od 11:00 do 15:00

serwis

Zakres naszych usług serwisowych

  • Bezpłatny serwis produktów marki OPUS, IDEAL, EBA, AIRFREE, COWAY zakupionych na terenie Polski w firmie Opus lub u Autoryzowanego Partnera, w okresie trwania udzielonej gwarancji.
  • Serwis mobilny: Instalacja oraz naprawa urządzeń o dużych gabarytach. Serwis działa na terenie całej Polski.
  • Przeglądy serwisowe: przeglądy dla oferowanych urządzeń, w tym przeglądy u klienta.
  • Naprawy pogwarancyjne: profesjonalny, płatny serwis dla urządzeń marki OPUS, IDEAL, EBA, AIRFREE, COWAY po okresie gwarancji.
Serwisanci

Wsparcie serwisowe

Na urządzenia wyprodukowane przez firmę OPUS udzielamy pełnego wsparcia serwisowego na okres:

8 lat

8 lat od daty zakupu na urządzenia
z serii Masterpress (MP01, MP02 oraz MPE)

5 lat

minimum 5 lat od daty zakupu
na pozostałe urządzenia

Informacje o gwarancji

Informacje o gwarancji

2 lata gwarancji

na wszystkie urządzenia OPUS, EBA, IDEAL, AIRFREE, filtry i dystrybutory wody COWAY

3 lata gwarancji

na oczyszczacze COWAY oraz IDEAL seria PRO (AP30/40/60/80/140 PRO/Hercules H14)

5 lat gwarancji

na niszczarki EBA od modelu 1120 do 5141 oraz IDEAL od modelu 2220 do 4005

Dożywotnia gwarancja

na noże tnące w niszczarkach IDEAL i EBA (z wyjątkiem: shredcat, micro-cut, super micro-cut, wysokowydajnych oraz specjalistycznych HDP)

Baner promocyjny

Instrukcje i pliki do pobrania

Instrukcje obsługi dla produktów będących aktualnie w ofercie oraz dla produktów wycofanych z oferty

Zacznij wpisywać i wybierz urządzenie z podpowiedzi
lub

 

Porady i wskazówki

Zdarza się, że powstałe usterki bądź nieprawidłowości w działaniu wynikają z prostego błędu popełnionego podczas montażu lub w trakcie użytkowania urządzenia. Poniżej zamieszczamy wskazówki, rekomendacje, najnowsze wytyczne, które mają poprawić komfort użytkowania oferowanych przez nas urządzeń.

Porady serwisowe

Niszczarka VS 711 CD lub VS 1202 CD nie działa/nie reaguje – co robić?

Częstą przyczyną tego, że modele VS 711 CD i VS 1202 CD przestają działać, jest uszkodzony element czujnika w koszu na ścinki. Aby to zweryfikować, ściągnij głowicę niszczarki z kosza i przyjrzyj się elementom czujnika na lewej ściance wewnątrz kosza.

Czytaj całość
Porady serwisowe

Dlaczego olejowanie noży tnących w niszczarkach cross-cut jest ważne?

Odpowiednie dbanie o niszczarkę wydłuża żywotność urządzenia i usprawnia jego obsługę. Pamiętaj o smarowaniu noży tnących dedykowanymi preparatami w modelach niewyposażonych w automatyczny tryb smarowania – rób to regularnie, by zapewnić sobie wysoką jakość...

Czytaj całość
Porady serwisowe

Niszczarka TS 2215 CD lub TS 222 CD włącza się samoczynnie – dlaczego?

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja niszczarka TS 2215 CD lub TS 2222 CD czasami włącza się sama? Dzieje się tak, ponieważ oba te modele wyposażone zostały w funkcję automatycznego czyszczenia noży tnących, co ma na celu ochronę niszczarki i przedłużenie żywotności mechanizmu tnącego.

Czytaj całość
Porady serwisowe

Niszczarki - konserwacja

Sprawdź, jak dbać o prawidłową eksploatację niszczarki, aby zapewnić jej trwałość i wysoką wydajność.

Czytaj całość